Is het normaal dat Twitter je batterij leegslurpt op je mobiel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ja, wel als je de mobiel de tweets van de mensen in je timeline om de (X-aantal) keer laat vernieuwen. Je kan het waarschijnlijk instellen dat de tweets manueel worden geupdate (als alleen jij dat wil)..
Of je kan er bv. een uur tussen doen, of 6 uur zelfs (tweetdeck).

Maar als je twitter alleen aan hebt staan en hij vernieuwt niet (steeds), dan zou het wel eens niet kunnen kloppen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je veel op internet of spelletjes speelt slurpt je batterij leeg of als je veel met je mobiel bezig bent,dit geldt voor iedere mobiel.