Stel dat er Aliens zouden landen op aarde, hoe zouden ze er volgens jou uit zien?

En wat zouden hun intenties kunnen zijn voor hun bezoek?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

In ieder geval 3 benen waarvan een achter in het midden.
Ook 3 armen, waarvan een op de rug.
Hun ogen,groot en groen, 2 voor en 2 achter
Door dit alles kunnen ze zowel voor als achteruit lopen. Hun lichaam is veel meer gedrongen dan bij ons
Hun mond meer ronder, met rondom lippen.
Hun lichaamsgeur houdt alle insecten op afstand.
Ze eten hoofdzakelijk katten.
Ze zijn sterk behaard en kennen geen bikinilijn.
Ze dragen geen kleding, is ook niet nodig met al dat haar, wel kan je goed zien wie de vrouwtjes zijn!!!!!
Hun vacht blauwachtig met violette strepen.
Een dubbele rij tanden, breder en ronder dan de onze.
Ik kan niet vertellen hoe de paring gaat, want ik ben hard weggelopen voor de stank!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar heb ik er laatst nu eentje zien lopen? +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons in de tuin, het stinkt er nog steeds!

Andere antwoorden (11)

Zeer waarschijnlijk niet zoals in de films. We kunnen het niet weten. Ik denk dat ze er heel ander uit zullen zien omdat hun omstandigheden thuis heel anders zullen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt 't inderdaad niet weten - maar je kunt wel statistische berekeningen doen. Maar je hebt gelijk in die zin: je hebt leugens, harde leugens en dan 't uiterste: je hebt statistieken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zullen = kunnen. Wat wel vast staat dat het heelal uit dezelfde basis stoffen bestaat die wij hier ook kennen. Dus verschrikkelijk veel anders zal het niet zijn. (dan alles wat voorkomt op aarde)
Ik denk dat ze er heel anders uit zullen zien dan wij. En als ze hier landen dan zijn ze waarschijnlijk slimmer dan wij, want anders waren wij wel bij hun geland. Ik denk dat ze dan hierheen gekomen zijn om iets te leren over wie wij zijn en wat wij doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed hetzelfde als dat ze niet zouden landen op aarde :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ze een beetje op ons lijken dan zijn ze behoorlijk nieuwsgierig, willen ze graag ergens wat winst aan overhouden en wat macht uitoefenen. Dit zijn goede redenen om es langs te komen. De vraag is echter of ze op ons zouden lijken, en of hun evolutie misschien gewoon heel anders is gegaan dan de onze, door net iets andere omstandigheden enzo.. je weet het niet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ze er zo uit zien: http://www.goeievraag.nl/profiel/wilma

Stel dat de aliens dommer zijn dan wij, dan hebben we toch niets aan ze.
Stel dat de aliens slimmer zijn dan wij, dan vinden zij ons wel.

Hun intentie, net zoals wij die hebben tegenover hun. Ontdekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Alien's die 't verst geëvolueerd zijn, hebben verreweg de meeste kans hier te geraken. Als ze ver geëvolueerd zijn, hebben ze hun bouwstoffen (genen) waarschijnlijk ook zeer ver zelf gemodificeerd, zoals ook de mensheid binnenkort zal doen. Ze kunnen er daarom veel onnatuurlijker uitzien dan je op grond van de statistiek van onze medewezens zoals wij die op Aarde zien, zou verwachten. Ik zou zeggen dat, àls we Alien's zouden ontmoeten, dat ze ook zeer ver gemengd zouden zijn met robot-technieken. Wellicht zelfs zo ver, dat 't gewoon complete robots lijken met nog wel een soort van natuurlijke hersenen als besturing. Die hersenen zouden dan wel hevig worden ondersteund door computers en dan verre verre verre opvolgers van onze computers - en uiteraard met Open Source - Closed Source is gewoon te instabiel en te commercieel gebleken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met microsoft?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, die heeft gelukkig geen macht buiten de Aarde (nog niet). Behalve dan de sattelieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooier dan wij :)

Op bezoek komen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als predators
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat me altijd opvalt aan SF-films is dat de meeste aliens, hoe vreemd ze er ook uitzien, toch meestal ogen, neus mond, oren, romp, ledematen, hoofd hebben en ook vaak nog in de hoeveelheden en volgorde als de mens. Waarom eigenlijk? Ook bestaan ze meestal uit materie. Ik kan me rustig indenken dat aliens bijvoorbeeld een soort energieveld zijn of zo. Misschien wel niet waarneembaar met onze zintuigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus misschien zijn ze er al?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien :-) There he...e...e...r...e...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedoel dus: They´re he…e…e…r…e…
Ons allemaal vermoorden haha. Wat een vraag..