Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie heeft ons gemaakt en waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hup, daar gaan we weer ...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (12)

Niemand en zeker niet om enige reden... Het leven heeft geen doel, aan jou om er een doel aan te verlenen, dat je er zelf aan hecht... Is God niet lief, dat iedereen dat zelf mag bepalen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben vereerd je +1 te geven.
Goed, je hebt de bloemetjes en de bijtjes....
en dan komt er een ooievaar.

Het hele verhaal, inclusief wat er zich allemaal in de buik afspeelt op de volgende link te vinden.
http://mediatheek.thinkquest.nl/~jrc108/ooievaar/faye/Hoe%20het%20in%20het%20echt%20gaat.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk niet dat ze dit bedoelde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee Deboender, dat zal ze ongetwijfeld niet zo bedoeld hebben. Als dat echter waar is kan ze zelf ook reageren natuurlijk.
'Us pap' heeft mij gemaakt

Waarom?

Er was die dag een stroomstoring
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en jullie mam, waar was die dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die was ook 'thuis'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha nice
We zijn geëvolueerd uit andere dieren. Zo zijn we gemaakt.

Ik geloof echter wel dat dit hele proces in gang in gezet door God.

Waarom? Dat mag iedereen zelf invullen. In elk geval om elkaar te helpen, dat sowieso.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij zijn gemaakt door ruimtewezens als proef om te kijken hoe slim we kunnen worden. Ons bestaan hangt af van de vraag of we er ooit achter komen waarom we hier op aarde zijn. Als we DAT weten is de proef geslaagd en wordt de mensheid vernietigd. Denk ik...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag wie ons gemaakt heeft is eenvoudig, dat zijn onze ouders.

Waarom ligt ingewikkelder. De kans is groot dat ze seksueel contact hebben gehad omdat ze verliefd waren. Waarschijnlijk wilden ze kinderen en hebben ze daarom geslachtsgemeenschap gehad. Het behoort ook tot de mogelijkheden dat een voorbehoedsmiddel gefaald heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed antwoord op de vraag +1 :)
vraag het je ouders die kunnen je het beste andwoorden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iemand die wil dat mensen zo veel mogelijk lol hebben; helaas hebbben de mensen dat niet helemaal goed begrepen.........................
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals alom bekend zijn de meningen daarover sterk verdeeld. Volgens de wetenschap zijn we niet gemaakt en volgens vele religies wel. Je vraag kan niemand voor je beantwoorden, dat zul je voor jezelf moeten doen.

Mijn persoonlijke overtuiging is dat we geevolueerd zijn zonder reden, want de natuur heeft geen doel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ouders hebben mij gemaakt na sex met elkaar gehad te hebben omdat ze van elkaar hielden of omdat ze er zin in hadden of allebei. Mijn moeder was niet aan de pil.
Ik denk dat voor de rest van "ons" ongeveer hetzelfde geweest zal zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De sleutel lijkt gevonden.
The missing link lijkt gevonden.
Zie:

http://www.history.com/content/the-link/watch-video?bcpid=23297146001&bclid=23711371001&bctid=23722126001
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja of dat DE schepping was of de evolutie ik trek mijn handen er vanaf, ik ga niemand meer lastig vallen over het geloof mensen weten ondertussen wel hoe de verhalen van 2 kanten in elkaar steekt.
wat zegt jou gevoel, wat zegt je onbewust zijn. hoe kom je erbij en waarom denk je eraan.
;-) succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding