hoeveel weegt een mini onager?

Toegevoegd na 6 minuten:
ik moet de onager simulator invullen maar ik heb mijn onager niet en het moet vandaag ingeleverd worden I know ben te laat begonnen maar ik moet het voor vandaag inleveren kunnen jullie misschien de onager simulator invullen???

het record van de school is 33 m dus het moet denk ik veel minder zijn want ik sta bekend om de slechtste te zijn in tc

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
jc54
13 jaar geleden
Welke bedoel je, de katapult, of de wilde woudezel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de katapult

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk 'n onsje of twee/drie.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt er aan of je de katapult of de ezel bedoelt.
de mini ezel weegt toch altijd nog zo`n kilo of 30.
de katapult,dat ligt er helemaal aan hoe groot/mini je `m
wilt hebben,loop het gewicht uiteen van enkele kilo`s tot tonnenzwaar.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij is best wel klein ongeveer 1 kilo ofso
Als je er eentje maakt van uranium kan hij best zwaar zijn. Kilo of 20.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste onagers wegen zo'n 15 tot 20 kilo. Uitzonderingen bevestigen echter de regel. De minis heb je al vanaf 2 kilo maar exemplaren van 30 tot 35 kilo zijn ook geen uitzondering.