Bij ons in het dorp is het ongeveer 99 procent.
Er zijn geen fietsenstallingen, en bijna alle kinderen komt uit het dorp. Daarom mogen kinderen die uit het dorp zelf komen niet op de fiets komen.
Het is geen antwoord op je vraag, maar misschien kun je er rekening mee houden dat dit dus blijkbaar ook voorkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woon hier vlakbij een lagere school denk dat het hier ongeveer 25% is, de rest met fiets of worden gebracht met de auto,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens de laatste 'school breng dag' is er geteld hoe de kinderen naar school kwamen. 34% kwam lopend naar school.