Hoe kun je het beste een boekbespreking beginnen en dan bedoel ik niet met ik doe mijn boekbespreking over...?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6.5K

Het beste antwoord

Begin met een voorbeeld. Leef je in in het boek! Bijvoorbeeld je boek gaat over de oorlog, begin dan met: Stel je voor dat je 3 jaar niet buiten kon spelen, niet buiten boodschappen kon doen omdat er mensen rondliepen die je wat aan wilden doen.. Stel je voor dat .. ... De hoofdpersonen uit het boek '..... ' hadden dit.. en hierover wil ik mijn boekbespreking houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

met een motivatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan beginnen met een leuke zin uit het boek, of een leuk grapje uit het boek.. of een andere zin uit het boek die duidelijk maakt waar het boek over gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn boek is leuk, en ik ga nu vertelln hoe wie wat en waarom.

dit heb ik een keer gezegt, en iedereen moest lachen! toelachen, niet utlachen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nou toch een leuk boek gelezen, moet je horen....

(en dan je verslag)