Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kijk ik wil graag van 2 foto's de personen samen voegen. Op powerpoint lukte mij dit niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
797
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil het niet te hoeven downloaden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

wil je dit naast elkaar? zoja: dan kan dit met paint, het word niet heel mooi, maar het is wel wat. je opent gewoon 2 bestanden in 1 pagina en dan is het een kwastie van naast elkaar zetten. sumo paint is een soort van paint, maar dan veel uitgebreider je kan ook de 2 foto's in elkaar laten overlopen. e je kan er ook leuke vormpjes me maken, je moet zelf aar even kijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier heb je een uitgebreider fotobewerkingsprogramma voor nodig, zoals Photoshop of PaintShop Pro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb je een professioneel fotobewerkingsprogramma als Photoshop voor nodig.
Open beide fotos in zo'n programma, selecteer de persoon met het magnetisch lasso tool, kopieer de selectie en plak hem in de andere foto.
Met de Move tool kun je de persoon op de juiste plaats zetten en met Edit transform kun je de persoon iets vergroten of verkleinen, zodat je de juiste verhouding krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding