Is nuon echt de goedkoopste energieleverancier?

nuon heeft nu een speciale actie ik zag dit op www.energiemaatschappij.eu , maar ik twijfel of dit weer zo'n actie met een addertje is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

nuon behoort tot 1 van de duurste!

Maar nuon heeft wel veel verschillende services, die andere energiemaatschappijen niet aanbieden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, maar ik ben wel klant van hen. misschien moet ik daar eens over na gaan denken. Maar eerst ga ik even naar Hawaii en daar heb je geen Nuon nodig. Jammer voor Nuon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de standaardprijzen is in mijn ervaring Greenchoice het goedkoopst.
Als je wilt vergelijken, inclusief acties, premies, kortingen en dergelijke: kijk op de site van Ben Woldring:
http://www.gaslicht.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een andere vergelijkingssite, die ik persoonlijk prettiger vind werken want overzichtelijker, EN ook nog eens als best beoordeeld door de Energiekamer: http://www.energieprijzen.nl/

Toegevoegd na 1 minuut:
Realiseer me dat dat alleen niet echt een antwoord op je vraag is. ;-) Nuon is (samen met Essent en Eneco) één van de drie 'oude' leveranciers. Als je nog nooit bent overgestapt en niet profiteert van een speciale actie, dan zijn zij inderdaad fors duurder dan gemiddeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Synoniem voor de NUON.... zware hoofdpijn. Een gewaarschuwd mens telt voor twee !!!

Ik ben zelf dit jaar onrechtmatig door de NUON overgenomen terwijl ik puur informatief info had opgevraagd m.b.t. hun gasprijzen. Pas eind oktober had men van de NUON alles weer op orde.

De klantenwerving lijkt onschuldig maar het is daar chaos van de bovenste plank.
De misverstanden kon men zo terug luisteren want er loopt een bandje mee die het gesprek opneemt bij het werven van klanten.
Daar werd ik expliciet op gewezen zodat er niets onrechtmatigs mee zou gebeuren.

Het was dus mij eigen idee om die opname terug te luisteren maar daar ging men niet op in. Ik wilde bijna Radar opbellen, misschien zou dat helpen...

Had ik zelf niet rigoureus ingegrepen en een boel stampij gemaakt, dan was het nog niet opgelost.

Ik was voorheen al overgestapt van ENECO naar Ned. Energie Maatschappij en dat scheelde mij echt een paar honderd euro.

Het verschil zit vaak in de transportkosten van het aangesloten netwerk en het hangt er ook vanaf in welke regio je woont. Alles is verdeeld in Nederland...

Als ik je mag adviseren dan zou ik overstappen naar de NEM. Enigste nadeel is dat je 2,68 betaald voor de acceptgiro per maand. Je kunt ook kiezen voor automatische afschrijving waardoor je dat bedrag weer kunt besparen.

Succes met je keuze !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die transportkosten zijn juist altijd hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat sjane het een beetje ongelukkig uitdrukt, en met transportkosten eigenlijk de regiotoeslag bedoelt. Die is natuurlijk niet altijd hetzelfde. De netbeheerderskosten zijn inderdaad wel altijd hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jullie hebben allebei gelijk, ik bedoelde ook regiotoeslag.
De boosheid over mijn persoonlijke ervaring brengt me nog steeds een beetje in verwarring. Bedankt voor jullie correctie.