hoe gaat dat ook weer als je wil bellen en dat niemand mij nummer herkend heeft iets met sterretje te maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

je drukt/draait voor je het nummer belt *31* en dan kun je anoniem bellen

Toegevoegd na 1 minuut:
foutje het moet *31# zijn

Eenmalig Anoniem bellen

Met Eenmalig Anoniem bellen kunt u voor een specifiek gesprek de uitgaande nummerweergave (=nummerherkenning) blokkeren. Na afloop van het
gesprek vervalt de blokkering automatisch.

Hoe werkt Anoniem bellen?

Activeren eenmalig Anoniem bellen:

u neemt de telefoon op en wacht op de oproeptoon
toets *31#. Na enkele seconden krijgt u wederom een kiestoon, waarna u het telefoonnummer dat u wilt bellen kunt intoetsen
uw nummer is nu eenmalig geblokkeerd bij degene die u belt
na het gesprek vervalt de eenmalige blokkering
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ klopt
je kunt nummerherkenning in en uitschakelen in het menu van je gsm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
#31# voor het nummer, dan komt er anoniem of onbekend in de andermans telofoon te staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn meerdere opties, provider afhankelijk.

31 variërend met * en #

Toegevoegd na 32 seconden:
ervoor of erna
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf mobiele telefoon #31#vervolgd door telefoonnummer

Vanaf vaste telefoon *31*vervolgd door telefoonnummer