Ik heb zin in een goeie citytrip (+/- 3-4 dagen) in december. Tips? Aanraders?

Weet jij het antwoord?

/2500

Budapest is geweldig mooi met grote kerstmarkten. Met een beetje geluk sneeuw & een open schaatsbaan in het centrum.

Uit eigen ervaring zou ik Parijs of Rome zeggen. Je moet er wel van houden om naar Rome te gaan.

Londen is erg mooi in december. New York ook, maar dan is 3-4 dagen te kort.

Barcelona is een erg leuke, mooie en interessante stad. We gaan er zelf een paar dagen naar toe in December. Ben er al eenpaar keer eerder geweest. Mooie architectuur (Gaudi), gezellige sfeer (Ramblas), lekker eten en goed vervoer (metro, bus turistico).

Wenen, Brussel, Stockholm, Praag.

Breng een bezoek aan sint nicolaasje tijdens kerstmis

Edinburgh. Een erg mooie stad. Grote kerstmarkt. Je moet wel bijtijds boeken.

Naast alle bekende en door andere genoemde steden kan je ook eens overwegen te gaan naar: Dresden (Florence aan de Elbe); Florence zelf Salamanca (luchthaven is ver weg) Lissabon; New York (is net zo ver vliegen als Parijs rijden is); Venetië (altijd mooi, zeker als er minder toeristen zijn); Mont St Michel (een heel kleine city); Granada (die in Spanje natuurlijk); Dublin (nu goedkoop); Stockholm (mooi als de zon schijnt).

Berlijn!! Een geweldige stad met veel geschiedenis. Wat het nog mooier maakt in december is dat het helemaal in het teken staat van de kerst. Veel lampjes en kerstmarkten. Lekker gluhwein drinken!. Met Ryanair ben je er zo, en is niet al te duur.

Berlijn is ook mijn favoriet maar je kan ook naar Keulen gaan is ook wel een mooie stad en redelijk in de buurt van andere grote steden

Rome, Barcelona, Praag, Amsterdam

Milaan is erg mooi, veel bezienswaardigheden maar ook genoeg winkels voor eventuele kerstinkopen! Mocht je daar een leuk hotelletje nodig hebben, pb dan maar!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100