Ik heb zin in een goeie citytrip (+/- 3-4 dagen) in december. Tips? Aanraders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (12)

Budapest is geweldig mooi met grote kerstmarkten. Met een beetje geluk sneeuw & een open schaatsbaan in het centrum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit eigen ervaring zou ik Parijs of Rome zeggen.
Je moet er wel van houden om naar Rome te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Londen is erg mooi in december. New York ook, maar dan is 3-4 dagen te kort.
13 jaar geleden
Barcelona is een erg leuke, mooie en interessante stad. We gaan er zelf een paar dagen naar toe in December. Ben er al eenpaar keer eerder geweest. Mooie architectuur (Gaudi), gezellige sfeer (Ramblas), lekker eten en goed vervoer (metro, bus turistico).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wenen, Brussel, Stockholm, Praag.
13 jaar geleden
Breng een bezoek aan sint nicolaasje tijdens kerstmis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Edinburgh. Een erg mooie stad. Grote kerstmarkt. Je moet wel bijtijds boeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast alle bekende en door andere genoemde steden kan je ook eens overwegen te gaan naar:
Dresden (Florence aan de Elbe);
Florence zelf
Salamanca (luchthaven is ver weg)
Lissabon;
New York (is net zo ver vliegen als Parijs rijden is);
Venetië (altijd mooi, zeker als er minder toeristen zijn);
Mont St Michel (een heel kleine city);
Granada (die in Spanje natuurlijk);
Dublin (nu goedkoop);
Stockholm (mooi als de zon schijnt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ivana
13 jaar geleden
Hoorde van mijn zoon dat Vancouver zeer de moeite waard is. Moet je wel naar Canada en voor een week-end tripje niet zo geslaagd.
Berlijn!! Een geweldige stad met veel geschiedenis. Wat het nog mooier maakt in december is dat het helemaal in het teken staat van de kerst. Veel lampjes en kerstmarkten. Lekker gluhwein drinken!.
Met Ryanair ben je er zo, en is niet al te duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, Berlijn, ben ik helemaal mee eens. Ben er begin oktober geweest en ik ga in december weer. Echt super daar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga er dan ook heen!!
Berlijn is ook mijn favoriet maar je kan ook naar Keulen gaan is ook wel een mooie stad en redelijk in de buurt van andere grote steden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rome, Barcelona, Praag, Amsterdam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Milaan is erg mooi, veel bezienswaardigheden maar ook genoeg winkels voor eventuele kerstinkopen! Mocht je daar een leuk hotelletje nodig hebben, pb dan maar!