Wanneer moet je spieren koelen en wanneer moet je ze verwarmen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Bedoel je als je pijn hebt? In dat geval is het beste advies... ga op je gevoel af, je lichaam weet je feilloos te vertellen wat het wil... aan jou de taak ernaar te luisteren... OK, ik geef toe, dat is best moeilijk maar oefening baart kunst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een warming up doe je voordat je je gaat inspannen. Na een stevige inspanning kun je een cooling down doen, om je spieren weer geleidelijk af te laten koelen.
jc54