Kent iemand verplaatsbare systemen die energiezuinig werkplekken kunnen verwarmen op electriciteit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Verwarmen met elektriciteit is nooit een energiezuinige oplossing. Bij de productie van stroom gaat veel rendement verloren in de vorm van warmte. Als juist warmte is wat je wil maken dan is een warmtebron op de werkplek zelf by far efficienter. Wat je kiest hangt nogal af van je werkplek. Een oliekachel, een blower op gas (te huur) etc. Verwarmen met elektriciteit gebeurt wel eens voor kleine stukjes vloerverwarming waar om een of andere reden geen cv-leiding de grond in kan. Maar dat is niet echt mobiel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de bron staat er een die een vrind van mij heeft,de site staat in de bron, hier wat over energie zuinig

Laag energieverbruik, hoog rendement.
Een verplaatsbare airco van Zibro gebruikt maar weinig energie om warmte uit de lucht te halen. Dat is met name te danken aan het unieke Cooldown-systeem. Dit houdt in dat het condenserende vocht benut wordt om het koeleffect van de airconditioner te versterken. Een zeer energiezuinige vinding voor deze verplaatsbare airco

Toegevoegd na 18 seconden:
heren, vrind is vriend sorry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha srry :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Airco kun je afstellen op de gewenste temperatuur, dat kan zowel koud als warm.