Geen zorgen maken: Dit water heeft zowieso een hele lage concentratie. Daarnaast komt het middel niet rechtstreeks in grote hoeveelheden bij het kind waardoor het een vergiftiging oploopt en daardoor onherstelbare schade oploopt.

Vaak zwemmen met zeer jong babies in een chloorzwembad is daarentegen wel potentieel schadelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De verontreiniging van zwemwater kan vaak schadelijker zijn, dan het zwemwater zelf.
13 jaar geleden
mee eens met de vorige antwoorden. Nee kan echt geen kwaad. Volgens mij kan bijna alles (mits met mate) geen kwaad. At ik tijdens mijn zwangerschap nog braaf (en graag) gerookte zalm (goed voor de hersenen), schijnt dit nu (de gerookte variant) absoluut verboden te zijn. Ook een heel enkel klein glaasje wijn mocht toen nog en daar kun je nu geloof ik ook niet meer mee aankomen zonder door de hele wereld met de nek aangekeken te worden.
Toch zijn mijn "spruiten" (vooral in mijn ogen natuurlijk) slim en lief en nooit ziek, niks mis mee dus.
De "terreur" van de baby info gaat trouwens ook na de geboorte door hoor, op de buik was het eerst, daarna kwam de zij en toen kwamen de scheve hoofden. Schoonmaken met dettol en toen weer niet en daarna weer wel. Het blijft in ontwikkeling. Ik geef hiermee trouwens niet af op de moderne voorlichting hoor, heeft natuurlijk meer goede kanten dan slechte maar als je probeert "het zo goed mogelijk te doen" kan het soms wel verwarrend zijn. Fijne zwangerschap!!!