gisteren heb ik zwangerschapstest gedaan en toen was de uitslag zwanger en vandaag weer niet

ik hoor zondag ongesteld te worden, maar kon niet wachten en heb gisteren test gedaan en toen was de uitslag zwanger, maar wilde vandaag nog een keer doen (ochtendurine) en had toch nog een 2e test thuisliggen dus nog maar is doen om aan mijn vriend te laten zien, en toen kwam er uit niet zwanger te minste heel erg vaag was het vanmorgen. wat is het nu? is de test clearblue niet betrouwbaar ofzo? of is de 1e keer meting valse melding zwanger?????

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarschijnlijk ben je net zwanger en zit er te weinig hormoon in je urine. Maar als de eerste test positief was, dan ben je dus zwanger! Een valse melding lijkt mij niet, aangezien die dingen reageren op het HCG hormoon. Als dat niet in de urine zit, dan kan het ook niet verkleuren. Wacht nog een weekje, dan weet je het zeker! Gefeliciteerd alvast!

iets wat ik altijd heb gehoord is dat een positieve test, altijd positief is en een negatieve test hoef niet altijd negatief te zijn. Voor de zekerheid even naar de huisarts gaan lijkt mij verstandig.

als de test negatief is, is niet uitgesloten dat je zwanger bent en als de uitslag positief is ben je zeker weten zwanger, dus het kan inderdaad zo zijn, dat de 2e keer een negatieve uitslag naar boven komt als de concentratie van het hormoon nog niet heel hoog is

Somige teste zijn minder gevoelg voor hcg. Je had bij de 1ste een streep dus zwanger. binnen 3 daagjes opnieuw teste.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100