Bestaat: dood geboren kind?

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat had ik van een vriendin gehoord....

Toegevoegd na 11 minuten:
PS. ze zei ook dat de jongen geesten kon zien... omdat ie dood geboren is... :S
kan dat wel?? xD

Toegevoegd na 1 dag:
Pss. laat die geesten gedoe maar zitten xD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snap niets van je vraag.
Een dood geboren kind is een baby die in de baarmoeder overleden is.
Amadea
13 jaar geleden
Bedoel je misschien de uitdrukking "met de helm op" geboren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een kindje dat dood geboren is
geesten kan zien
daarom dood geboren is
wat vraag je nu eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een vriendin van mij die zei dat zij een vriend heeft die geesten kon zien en dood is geboren... ik vroeg me dus af of dat waar is... en ik weet niet wat met de helm op geboren is... :$ dus ik zou het ook niet weten of ik dat bedoelde...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de helm op geboren, is dat de baby de vliezen op/ over het hoofdje heeft als het geboren word. Gebeurt dit dan worden deze kinderen wel eens extra speciale 'krachten' toegekent, als je daar in gelooft tenminste

Antwoorden (10)

Jammer genoeg wel.
Zelfs met de modernste technologie, kunnen baby's/foetussen sterven in de baarmoeder.

Gevolg is dat het kind dood geboren wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kind kan sterven in de baarmoeder en dood geboren worden. Maar dan blijft het kind dood, het komt niet opnieuw tot leven.

Die jongen die zegt dat die geesten kan zien, is dus niet dood geboren. Hij leeft immers. Misschien duurde het iets langer voordat hij adem ging halen, maar dat is iets heel anders dan dood zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe erg t ook klinkt,dat gebeurd.n kind kan al sterven in de baarmoeder.
dat tweede stukje van je vraag is onzin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit het 2de deel van je vraag zou ik denken dat je bedoelt: met de helm geboren.
Men dacht vroeger dat kinderen die met de helm geboren waren, helderziend waren
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het komt ook nog steeds voor dat sommige vroedvrouwen de kinderen express met de helm laten geboren, zodat ze dan alsnog helderziend worden.
Ik denk niet dat het een wat met het ander te maken heeft. Waarschijnlijk is het kindje om een medische reden dood geboren en toen gereanimeerd, en was het kindje al voorbestemd om geesten te zien en/of helderziend te zijn. Het is trouwens niet goed dit te ontmoedigen bij een kind, door bijvoorbeeld te zeggen dat het onzin is. Hiervan gaan deze kinderen zich erg eenzaam voelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja.

Dood is als iemand geleefd heeft. Deze baby heeft in de baarmoeder geleefd en is helaas later overleden, en dus doodgegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt,dat de baby dood geboren geboren wordt en daarna weer gaat leven? Als het tijdens de bevalling sterft is het mogelijk de levensgeesten weer op te wekken, maar dit zal hoogst zeldzaam zijn. De rest van het verhaal is klinkklare onzin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja helaas doodgeboren kinderen komen nog steeds voor.
Maar ja of hij geesten kon zien terwijl hij al dood was, lijkt mij stug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indd.. heel triest maar ene kindje kan al overlijden voordat het geboren is. Afhankelijk hoe ver de zwangerschap is kan het gebeuren dat een zwangerschap 'uitgedragen' moet worden en op de 'normale' manier een bevalling plaats vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helaas bestaat het wel een dood geboren kind, het kan al zijn dat het in de zwangerschap overlijdt maar dat gebeurd altijd als er iets niet goed is klinkt dom maar een kindje overlijdt niet zomaar. het kan ook zijn dat een kindje overlijdt tijdens de bevalling, maar als de doktoren snel genoeg zijn kunnen ze het leven weer opwekken. de 2de stuk in je vraag is echt onzin. als die jongen geesten kan zien dan leeft ie uiteraard en is niet dood, misschien dat ie bij de bevalling of net na de de geboorte is gestopt met ademen maar in ieder geval leeft ie dan wel