Hallo iedereen, kan je na 2 operaties cyste eierstok (Alles behouden) nog zwanger geraken?

Hallo iedereen, kan je na 2 operaties cyste eierstok (Alles behouden) + 3 miskramen nog zwanger geraken? Mijn gynaecoloog zegt van wel... Maar wil graag ervaring van andere dames...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Iedere operatie, ook al is het dezelfde operatie loopt anders, de 1 kan nog wel zwanger raken en de ander niet. Laat je niet negatief beïnvloeden door anderen, dat kan een zwangerschap in de weg gaan staan. Ook als je er hierdoor positief over gaat denken, kan het in de toekomst anders uitpakken. Heb vertrouwen in je gynaecoloog, hij/zij kent jouw lichaam en kan het beste oordelen wat de gevolgen van deze operatie zullen zijn.

Antwoorden (2)

Je moet toch echt gewoon vertrouwen op het oordeel van je gynaecoloog. Die weet wat hij/zij gedaan heeft en hoe in jouw specifieke geval de kansen zijn op een zwangerschap. De ervaringsverhalen van anderen kunnen waardevol zijn maar ook voor jou foute informatie geven. Ik hoop dat je kinderwens snel vervuld mag raken!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je arts dat zegt, dan is dat zo, al zal hij nooit voor 100% uitsluitsel kunnen geven.
Zelf heb ik na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap een eileider plus ovarium moeten inleveren en werd tijdens de operatie ontdekt dat aan de intacte kant een cyste was. Die cyste is weggehaald.
Daarna heb ik twee gezonde kinderen gekregen en nog een miskraam.