Wat zijn de mogelijkheden voor het verkrijgen van de pil anoniem?

Niet op naam van iemand anders, en de pillen moeten natuurlijk van goede kwaliteit zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Kimath
12 jaar geleden
Gewoon naar de huisarts, ies via internet ofzo is niet te vertrouwen.

Antwoorden (4)

Als jij de pil bij je dokter haalt en je zegt dat je ouders niets mogen weten mag hij dat niet zeggen want hij heeft beroepsgeheim ;-)
Gewoon naar je huisarts gaan dus en daar de pil aanvragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nooit via iemand anders de pil gaan nemen. ga naar je huisarts en laat die bepalen welke pil er voor jou geschikt is. je hebt namelijk veel soorten. een lichte voor als je hem alleen wil voor als je heel erg ongesteld bent en een zwaardere voor als je het ook als anti-conceptie wil en dan nog eens vele verschillende soorten/ merken.
de dokter heeft geheimhoudingsplicht en mag het dus niet kenbaar maken aan je ouders of aan anderen.
laat je goed informeren. succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan de pil ook gewoon zonder recept bij je apotheek krijgen. Of je vraag een vriendin dit even te halen voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De huisarts heeft zwijgplicht dus je kunt gewoon de pil halen :)