Huilen baby's ook in de buik?

Iemand zei me zoiets, maar ik vroeg mij af of dat wel kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je

Het beste antwoord

Om te huilen moet je kunnen adem halen en dat doet een ongeboren kind niet. Die krijgt zuurstof via de navelstreng van mamma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

in de buik hebben ze voeding, gelijkmatige temperatuur, alles is in orde
ze hoeven niet te huilen om aandacht

en inderdaad hebben ze lucht nodig om te huilen, dus dat huilen na de geboorte is het eerste huiltje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huilen zoals we het kennen doen baby's niet in de buik, maar er is weldegelijk aangetoond dat baby's in de buik al emoties kennen. Zo kunnen ze de stress en het verdriet van de moeder en omgeving aanvoelen en en reageren daar ook op.