Wat betekent dit ovulatietest?

Is deze ovulatietest goed ben ik nu vruchtbaar weet iemand dit?
Zie de foto

Picture for question
4 maanden geleden
2.2K
HannekeJanssen
4 maanden geleden
Is er geen gebruiksaanwijzing meegeleverd? Daar moet toch opstaan wat twee streepjes betekenen?
HeerVoldemort
4 maanden geleden
Als je zwanger wilt worden, begin dan maar vast met gemeenschap, want je eisprong komt er aan. Zaad kan binnenin meerdere dagen overleven.

Antwoorden (1)

Het zijn wanneer de dop naar links wijst een teststreep (linker venstertje) en een controlestreep (rechter venstertje). Wanneer de teststreep gelijk aan of donkerder dan de controlestreep is vindt waarschijnlijk tussen 24 en 48 uur daarna een eisprong plaats.
Maar is de teststreep lichter van kleur dan de controlestreep - wat op jouw stick het geval is - dan is er geen LH-piek (veel luteiniserend hormoon LH zorgt ervoor dat een eitje de eierstok verlaat) en moet je vaker testen totdat het eerste geval optreedt.
Amadea
4 maanden geleden