Mag mijn man al thuis blijven als de weeën net begonnen zijn of moet hij naar het werk eerst?

Als het net begonnen , blijft hij direct thuis of moet hij nakomn bik bepaalde opening?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
3 jaar geleden
Het kan heel snel gaan, of het kan even duren. Hij kan beter thuis blijven.

Antwoorden (1)

Natuurlijk blijft hij thuis. Hij belt naar zijn werkgever en zegt dat het 'zover' is. Heel goede bevalling gewenst. Niets is mooier dan dat.Even doorbijten, het wordt ruim beloond.
(Heb 4x ervaring :) )
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Super dankjewel en nog 3 weken te gaan, spannend :D