Wat is een leuk kado voor mijn zwangere zus?

Ze is elf weken zwanger, dus de baby komt nog niet... Alvast ideeën?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

Een kraammand met verschillende leuke cadeautjes.
Een cadeautje dat ik standaard aan vrienden die net een kind gekregen hebben geef is een doosje Soggs:
http://www.hoezo-kado.nl/pags/soggs.htm

Heel makkelijk ook zelf te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de tip!

Andere antwoorden (9)

Een zwanger-dagboek is altijd leuk.

En vergeet de aanstaande papa niet. Ik geef hem meestal een fles wodka, om zijn toekomstige zorgen weg te drinken ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is een cadeau-bon voor zo'n grote baby-winkel wel een leuk idee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een gips afdruk laten maken van haar buik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een buikband laten bedrukken met een leuke tekst, bijvoorbeeld:
Pas op, ik schop
Ik ben zwanger, wat is jouw excuus?
Niet storen, hier wordt gewerkt
Baby on board
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een jaarabbenement op een tijdschrift over zwangerschap of jonge babys
14 jaar geleden
rebecca
14 jaar geleden
waarom een minnetje ?
toen ik zelf zwanger was vond ik het geweldig om er zoveel mogenlijk over te lezen :) dan heb je meteen tijdens de zwangerschap ook wat leuks
Een zwangerschapsbel (bola)?

(RJ)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwangerschapsbadpak
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij was al eerder genoemd, een zwangerschapsdagboek.
Of een boek waar ze alles in kan zetten over baby's eerste jaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Mommy Mesure!
http://www.eenkraamkado.nl/3170/mommy-measure

Met dit unieke beschrijfbare zwangerschapsmeetlint houd je tijdens je zwangerschap heel eenvoudig de groei van je buik (fundushoogte / buikomtrek) en de belangrijkste mijlpalen bij.