Normaal neem ik de pil rnd 22u30. In week 2 vd strip nam ik hem vrijdag om 19u en zaterdag om 02u (dus zondag eig.) Is dat dan nog veilig?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja hij is dan nog veilig!
Het beste is om elke dag op hetzelfde tijdstip de pil in te nemen, maar een paar uurtjes later kan geen kwaad.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hebt een marge van 12 uur zeg maar! zorg er wel voor dat er nooit meer dan 36 uur tussen 2 pillen zit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed geantwoord.
je mag hem max 12 uur later innemen, dus nog tot 7 uur 'smorgens. Er zit dan 36 uur tussen de 2 pillen, en langer is niet veilig meer iedere dag hetzelfde tijdstip is beter, en dan vergeet je hem ook niet zo snel kijk ook uit als je moet overgeven binnen een paar uur na het slikken. Dan is ie niet veilig
Ja hoor dan is ie nog veilig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
och jee zou niet best zijn ;). De ene x slik ik 't 's ochtends dan weer 's avonds en soms ook wel 's middags omdat ik het dan zie liggen. Nee hoor zolang je 'm elke dag maar neemt kan 't geen kwaad
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, minder dan 12 uur variatie is zeker geen probleem.