Wie weet als je luiers van de kruidvat mag ruilen voor een grotere maat, zonder bon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigen merk produkten kun je ruilen , ook zonder bon .

Het beste antwoord

Ruilen van eigen merk produkten mag altijd bij Kruidvat .
Als verpakking heel is natuurlijk .
Ga bij binnenkomst direkt naar de kassa ( niet eerst zelf ruilen ) en zeg dat je wilt ruilen voor andere maat .
Geen probleem hoor ....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, helemaal duidelijk :D

Andere antwoorden (3)

ruilen moet altijd met bon.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij jumbo en nog een winkel hoeft dit niet, dus dat MOET niet altijd met bon ;) en ik vraag ook speciafiek voor de kruidvat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het kruidvat eigen merk is denk ik niet dat ze moeilijk doen. Als de verpakking tenminste nog dicht is.
niko
11 jaar geleden
bel/mail ze ff.heb je waarschijnlijk een sneller en accurater antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de verkoopsters zich nog kunnen herinneren dat je de luiers gekocht hebt, als je daar regelmatig komt en een vaste/bekende klant bent. Een beetje klantvriendelijk en service gericht filiaal zal dan niet moeilijk moeten doen. Mits de verpakking intact is en niet geopend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
intuition: waar anders als bij de kruitvat kun je kruitvat luiers kopen? Het gaat niet om pampers ofzo.
Ruilen zonder aankoopbewijs gaat in de meeste gevallen niet bij het Kruidvat, een aankoopbewijs hoeft niet perse een bon te zijn, een bankafschrift waar je alles onleesbaar hebt gemaakt, behalve het pinbedrag van en met de naam van het Kruidvat voldoet ook. Dus als je gepind hebt kan het wel.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kunt je bankafschrift dus kopiëren en de andere bedragen en namen van bedrijven onleesbaar maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ruilen moet met een bonnetje !