krijg ik 3 nieuwe ivf pogiingen vergoed als ik daarvoor met de 4e ivf poging zwanger ben geraakt en een kind heb gekregen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank jullie wel!
Dus waarschijnlijk niet helaas :(!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je niet vraagt weet je het niet. gewoon proberen nee heb je ja kun je krijgen

Antwoorden (2)

Bij mijn verzekering niet, maar dat kan verschillen. Ik zou dit navragen bij je zorgverzekeraar.
13 jaar geleden
Waarschijnlijk niet. Je krijgt 3 pogingen in totaal vergoed, je kunt daarna niet meer opnieuw beginnen met een kinderwens voor de tweede of derde. Helaas....
Voor de zekerheid kun je het checken bij je verzekeraar, maar bij mij is het in ieder geval niet zo... 6x IUI en 3x IVF thats it.