Waarom kunnen mannen niet zwanger worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K
Cryofiel
14 jaar geleden
Omdat ze alleen maar blijven rondcirkelen rond hun planeet. Als ze zwanger willen worden, zullen ze lekker intiem tegen hun planeet aan moeten gaan liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En het enige juiste antwoord staat als reactie op de vraag... Jammer van de +1 die ik hier graag voor gegeven had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dit echt een serieuze vraag.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryo, van mij een plus, ook een beetje omdat de vakantie niet doorgaat ;)

Antwoorden (11)

Omdat hun lichaam daar niet geschikt voor is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat ze geen baarmoeder hebben
14 jaar geleden
Mannen representeren het scheppende principe en vrouwen representeren het barende principe...

Mannen hebben geen reproducerende organen (baarmoeder en lacterende borsten), daarom kunnen ze niet zwanger worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Bijna goed. Alleen representeren de man en vrouw geen principes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En verder is het ook geen antwoord op de vraag.
AWM
14 jaar geleden
Daar wilde ik het niet eens over hebben, want dat is standaard.
Omdat iedereen dan enigst kind zou zijn.
heb je wel eens een bevalling meegemaakt, wij als mannen doen niet aan zoveel pijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen kunnen niet zwanger worden omdat vrouwen geen organen hebben waarmee ze een man kunnen bevruchten.

En tussen mannen onderling lukt het ook al niet, maar daar heb ik geen verklaring voor.
14 jaar geleden
Omdat mannen daar niet voor geschapen zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mannen een nogal groot probleem krijgen om een baby via de penis geboren te laten worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misslobe
14 jaar geleden
haha, ja, lijkt me niet echt handig via de penis, het idee alleen al!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer het maar eens uit een vagina te krijgen! daar moet ook al 9 van de 10 keren in geknipt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een man denk ik 11 van de 10 keer :D
omdat ze geen baarmoeder,eieerstokken hebben
(en omdat ze het niet kunnen verdragen;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze missen alles wat je ervoor nodig hebt.. plus als mannen kinderen moesten krijgen was de mens allang uitgestorven, dus wees blij ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kunnen mannen zwanger worden?
Antwoord van Bill Sones en Rich Sones is (JA.!)

Hoe zou het zijn om in de ruimte dood te gaan? Waarom is zoenen zo populair? En kun je doodgaan van het lachen? Het is slechts een greep uit de tientallen opmerkelijke vragen waar het boekje 'Kunnen mannen zwanger worden?' een antwoord op geeft. De auteurs hebben hun uiterste best gedaan om enkele hardnekkige fabeltjes te ontkrachten en antwoorden te geven op vragen die normaliter tot urenlange, oeverloze discussies leiden. En het echte antwoord zal je soms verrassen. Raar maar waar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen hebben geen vrouwlijke organen zoals een baarmoeder en eierstokken. Zolang er geen eierstokken aan wezig zijn komt er ook geen eicel vrij. Als je geen eicel hebt maar alleen een zaadcel kan er niks worden bevrucht. 2 zaadcellen gaan ook net samen omdat 1 zaadcel niet met een andere zaadcel kan samen smelten. Dat is net zo iets als dat vet en water samen niet een gemeenschappelijke vloeistof kan worden. Omdat het elkaar afstoot. Of zo iets als 2 plus polen van een magneet niet tegen elkaar aan willen.