bestaat er een app voor je iphone die aan kan geven wat je wel en niet mag eten tijdens je zwangerschap?

ik ben pas zwanger en twijfel vaak wat ik wel en niet mag. zeker als ik uit eten ga. bestaat er een app waarin je iets in kan vullen en dat hij dan aan kan geven of het wel of niet mag? dat lijkt me echt super handig! misschien kent iemand zo iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

er bestaan diversen zwangerschaps app die je gratis kan downloaden of voor 0,79 cent.
je kan beter googlen wat wel en niet te eten.

Toegevoegd na 39 seconden:
http://www.allesoverkinderen.nl/ne_eten_en_drinken_zwangerschap.htm

Toegevoegd na 1 minuut:
binnen 39 seconde gegoogled en hier eer gezet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tipje: eet wat je goed doet en houd je aan de algemene voorschriften voor gezonde voeding. Jouw lichaam kan heel goed zwanger zijn, anders was je het niet geworden.

Ga er vooral niet te krampachtig mee om. Als het ingewikkeld was, waren er nu geen 7 miljard aardbewoners geweest. En hun moeders hadden heus geen app.

Antwoord: zoek in de app store op zwangerschap of pregnancy en je vind er aardig wat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gefeliciteerd!

Ik heb de app Zwanger erg handig en leuk met tips over wat niet eten maar ook tips over sporten, reizen enzo!

En verder heb ik de app oei ik groei in de buik gekocht, veel informatie per week van de zwangerschap

Succes!!
Ben benieuwd wat je er van vind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet je wat het is , ik heb dat ook gehad tijdens mijn zwangerschappen en dan zei me schoonmoeder :maar vroeger mochten wij dat allemaal wel .
Ik heb me gewoon gehouden aan de info die ik kreeg van mijn verloskundigen en dat is prima gegaan , heb twee gezonde boys