Waar verkopen ze de goedkoopste luiers voor baby's?

Graag een bron erbij!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hema ; zes katoenen luiers voor minder dan een tientje , en ze gaan minimaal drie kinderen mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan kijken op kieskeurig.nl en dan kan je het vergelijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Marleen: Je bent me voor! En waarom niet als antwoord?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat ik ze precieze prijs op Internet niet kon vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overigens heb ik ze zelf indertijd gewoon tweedehands gekocht ; NOG goedkoper. Vier kinderen in geluierd, en de laatste twee, drie stuks doen inmiddels bijna 17 jaar later nog altijd dienst als mijn beste theedoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou maar gaan inslaan
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2012/09/wereldwijde-luierschaarste-dreigt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Te lui om zelf te zoeken??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb trouwens voor dagjes uit en vakanties enzo ook wel eens wegwerpluiers gebruikt, maar daar is goedkoop eigenlijk best wel duurkoop ; tegen één dure merkluier gebruik je minimaal twee goedkope huismerk-drogist-luiers. (Althans, als het om plassen gaat).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je lid wordt van koopjesannie.nl kun je de aanbiedingen in de gaten houden.

Het beste antwoord

Bij de Aldi verkopen ze de goedkoopste luiers.
Je betaald voor 70 luiers per stuk 0,128 eurocent.
Op onderstaande link staat een lijst van de goedkoopste
luiers.

http://www.degoedkoopsteluiers.nl/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=65&lang=nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij bepaalde aldi's bedoel je dan?
Want volgens in rond eindhoven geen aldi die luiers verkoopt. Of wel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat bedoel ik niet. Elke Aldi verkoopt luiers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar de goedkoopste zouden in theorie duurder in het gebruik kunnen blijken als je er meer van zou moeten gebruiken...

Andere antwoorden (2)

Ik denk bij de jumbo daar halen wij ze altijd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan kijken op kieskeurig.nl en dan kan je het vergelijken
Ik denk qua verhouding prijs - kwaliteit dat die van het kruidvat de beste zijn, deze van het merk van kruidvat zelf. Die van het merk europrofit (ook in kruidvat) zijn iets goedkoper, maar persoonlijk vond ik die van kruidvat de beste (ik kocht die voor allebei mijn kinderen)