ik heb een hele nare ervaring met Partula kraamzorg gehad. Waar moet ik een klacht indienen? behalve bij Partula zelf.

Kraamzorg Partula hebben mijn kraamtijd echt verpest. Ik kreeg een kraamverzorgster die deed hele dag zonder te overdrijven eten, koffie drinken, praten en nogmaals eten. De koelkast was half leeg door haar. Mij helpen of mijn baby ho maar. mevrouw had het druk met rapporten schrijven en met kraamvisite want ja ze vindt het leuk om te praten. toen ik het hoofdkantoor belde zouden ze de volgende dag een nieuwe sturen om 8 uur in de ochtend. wat denken jullie om 14 uur was ze er nog niet. ik belde op om aan te geven dat ze niet meer hoefde te komen, was meneer boos? meneer zegt , ja maar ze is onderweg..uhm vanaf 8 uur ja natuurlijk. de volgende dag belt hij me op om te vragen of ze vandaag alsnog kunnen komen. nou dat hoefde van mij natuurlijk niet. ik wil zo graag een klacht indien ze hebben mijn kraamtijd echt verpest! graag jullie advies

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik neem aan dat je dat via je verzekering regelt? Daar zou ik naar info vragen. Die kunnen je dan beter op weg helpen en doorverwijzen naar de geschillencommissie. Ook kan je contact opnemen met de ombudsman, of tros radar of zembla. Als blijkt dat ze al een slechte naam hebben smult de journalistiek daar natuurlijk helemaal van..

Je kunt het bij hun koepelorganisatie proberen: Kraamzorg de Waarden Hier staat het telefoonnummer van hun hoofdkantoor en een brief/vraag die je naar hen kan sturen: http://www.kraamzorgdewaarden.nl/cgi-bin/mgrqcgi94?APPNAME=portal_ISK&PRGNAME=WEB800Mainpage&ARGUMENTS=-AVRAAG Anders kan je het neerleggen bij BTN, de belangenbehartigers thuis/kraamzorg, hier wat meer info daarover: http://www.directzorg.nl.campaihosting.nl/app/webroot/themed/directzorg/files/user_generated/Klachtenregeling_Directzorg_Nederland_BV.pdf Hopelijk kun je hier verder mee!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100