Bruine menstruatie, pil te licht of wat is de oorzaak?

Al 2,5 jaar aan de pil. Voorheen altijd rode menstruatie gehad, derde stopweek dat ik bruin bloedverlies heb het is niet veel wel buikpijn. Geen pil vergeten of wat, is mijn pil te licht of wat is de oorzaak?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (2)

Heb het zelf ook ervaren. het is even schrikken misschien maar niet ongebruikelijk. Hieronder staat een link kan je even afwegen wat voor jou passend is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in principe hoeft er niets aan de hand te zijn, bij twijfel altijd een arts raadplegen.
maar bruin bloed is oud bloed, dus in principe kan het gewoon bloed zijn van je vorige menstruatie wat niet compleet weggevloeit is , er zijn vele oorzaken voor bruin bloed tijdens de menstruatie, maar bijna nooit verontrustend.

nogmaals bij twijfel altijd een arts raadplegen.