afgelopen week zou ik ongesteld moeten worden. Vandaag heb ik last van pijnlijke tepels en ben nog steeds niet ongesteld. Herkent iemand dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (11)

Ja ik herken dat, alle kans dat je zwanger bent...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
XiniX kan zich zijn pijnlijke tepels nog goed herinneren, LOL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja klopt... en meer vrouwen hebben net zoiets tegen me gezegd en nog geen ¾ jaar later hadden we de nieuwe poppen aan het dansen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihiii
AWM
14 jaar geleden
In dat geval ben je een ervaringsdeskundige. Hoeveel vrouwen heb je bezwangerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh het niveau stijgt weer. hihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@antwoordman... Als je het echt wilt weten pm me dan...
AWM
14 jaar geleden
Nee, ik vind dat iedereen wat moet kunnen leren hier...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL... Ik zal het dan nog een keertje voordoen, zijn er vrijwilligers in de zaal?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol ;- 0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gezellige zaterdagavond hier! hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja leuk he? terwijl het pakjesavond is hiii
AWM
14 jaar geleden
+1 vanwege de geestige na-conversatie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@XiniX en Antwoordmachine: nu je weer nuchter bent; Vinden jullie je gedrag niet een beetje respectloos naar devraagstelster ??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor... Verdieping en antwoordman is in mijn ogen de meest gerespecteerde deelnemer van GV...
Nee, dat herken ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik herken het ook maar ik was gewenst zwanger ,ga even langs de dokter of doe een test.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, abso;uut. Dat was bij mij ook het eerste teken waaraan ik herkende dat ik zwanger was.
Doe een zwwangerschapstest, dan weet je het zeker.
Ik zou je graag feliciteren ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat je een kindje krijgen gaat !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd.
Symptomen zwangerschap Week 1 - 12
(Eerste trimester)

•De menstruatie stopt of wordt erg licht
•Je kunt je misselijk of rusteloos voelen.
•Je borsten zwellen op en kunnen gevoelig zijn
•De tepels en areola (deel rond de tepels) worden donkerder en groter
•Je moet vaker plassen
•Je voelt je moe
•Je kunt verstopt raken en last krijgen van brandend maagzuur
•Je kunt last hebben van regelmatige hoofdpijn
•Je hebt mood swings - Je voelt je boos, verdrietig of heel blij zonder reden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 erg duidelijk
Ja, dat had ik ook en ik bleek zwanger.
Eerst even een zelftest kopen en dan naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met wat je nu weet, ben je blij?

Toegevoegd na 9 minuten:
Er zijn bepaalde consequenties, dus zorg dat je het zeker weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan beide zijn, of de voorbode dat je ongesteld gaat worden of dat je inderdaad zwanger bent.
Je zult toch een testje moeten doen om het zeker te weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet hoe regelmatig jouw menstruatie normaal gesproken is.
Het zou kunnen dat deze nog komt, en dat jouw lichaam dus nog last heeft van deze hormonen.
Als je zeker wilt weten of je zwanger bent kun je ook een test doen, deze zijn bij drogisterijen te koop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt dit ook als je ongesteld moet worden, maar als je 2 of 3 dagen overtijd bent gewoon een test doen.
Ik voelde het na 1 dag overtijd al dat ik niet ongesteld ging worden. Kriebels in je baarmoeder en hele gevoelige borsten...het voelt anders dan ongesteld worden.