Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Komt het voor, dat moeders hun schoondochters helpen bij de bevalling?

Ik ben straks gebeld door mijn zoon, die mij gevraagd heeft de bevalling te doen van ons eerste kleinkind..
ik ben benieuwd of er meer moeders zijn die dit hebben gedaan.. en hoe hun ervaring is geweest..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Annswers
13 jaar geleden
Wat was de eerste gedachten die in je opkwam toen hij het vroeg?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat wil ik wel...
ik mag haar mee op aarde helpen..
ik mag de bevalling gaan doen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee.. mijn zoon en schoondochter krijgen in februari hun eerste kind.. het is een meisje..
en dit is de eerste keer dat wij grootouders worden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

geweldig. Het is toch meestal de eigen moeder die gevraagd wordt.
Ik heb zelf ook mijn eigen moeder er bij gevraagd. Ik zou ook niet willen dat mijn schoonmoeder er bij zou zijn. Het is toch wel heel intiem en ik heb toch een andere band met mijn moeder dan met mijn schoonmoeder.

Ik hoorde laatst Mary Borsato en Leontine Borsato er over praten op TV. Mary is wel bij alle bevallingen van Leontine en Marco geweest. Het heeft ze dichter bijelkaar gebracht juist omdat je zoiets intiems deelt.

Het is denk ik heel erg waardevol als je schoondochter je er bij wil hebben. Dat zegt toch wel iets.

Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga de bevalling doen...
dus haar op aarde zetten...
mooi hè
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
100% fantastisch en alvast gefeliciteerd!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding