Hoe snel slinkt je buikje na een abortus?

Hallo allemaal, ik ben 9 weken zwanger en heb besloten om over te gaan tot een abortus. Ik heb al best wel een zwangerschapsbuikje. Nu ben ik benieuwd of die vanzelf weer slinkt, en zo ja, hoe snel? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.8K

Het beste antwoord

Ligt er aan hoe oud je bent en hoe je buik was voor de zwangerschap. Had je sterke buikspieren? Dan 'springt' het vaak zo terug.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overleg met je arts of je al gelijk weer mag sporten of nog rustig aan moet doen.
Je gezondheid komt eerst, als je voor de zwangerschap een redelijk strakke buik had en nog jong bent, herstelt het vaak wel snel.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!