Meteen erna, dus de volgende periode... Net als na een gelukte geboorte, een miskraam is een mislukte geboorte...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Technisch gesproken kun je meteen weer zwanger worden.
Maar lichamelijk is het wel beter even een rustpauze te nemen.
Maar als je zou willen, zou het meteen weer kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochter is vlak na een miskraam direct weer zwanger geworden.
Het enige waar ze last van had is dat de hormonen door haar lichaam gierde.
Dit gebeurd al vlak na de miskraam en opnieuw als je weer zwanger raakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je periode niet uit z'n ritme is, kun je gelijk erna weer zwanger worden. Afhankelijk of je lichaam nog veel moet herstellen, kan het verstandig zijn hier een paar weken/maanden mee te wachten. Of je er geestelijk al weer aan toe bent en eerst nog afscheid wilt nemen van de miskraam, is voor een ieder anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de één duurt het een tijdje, de ander is in eerste ronde direct zwanger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je wilt weten wanneer je je eisprong krijgt kan niemand je daar zo antwoord op geven, helaas. Ik zit met het zelfde probleem. Lastig hé? Het is dus maar afwachten. Verlies je nog bloed? Zo niet zou ik zeggen klussen om de dag en hopen dat het raak is