Hoeveel weken na de seks kryg je zwangerschap verschijnselen?

Ik heb onveilig seks gehad heel dom.. Maar ik vroeg me af na hoeveel weken je verschijnselen krijgt en wat als eerst? En kan ik al vroegtijdig een test doen. Ik moet over 2 weken ongesteld worden maar ik stress heel erg.

Weet jij het antwoord?

/2500

JWanneer en of een vrouw verschijnselen gaat vertonen is verschillend. Dit kan soms wel maanden duren als er al verschijnselen zijn. Verschijnselen varieren en kunnen zijn; buikkramp, misselijkheid, hoodpijn, meer eetlust en bijvoorbeeld een verbeterd reukvermogen of gehoor. Je kunt vroegtijdig testen of je zwanger bent door een test te kopen bij de drogist of apotheek. Mijn advies is om zo snel mogelijk een test te doen om van de stress af te komen.

Vragen over zwangerschapstesten: We raden je aan op zijn vroegst 19 dagen na de onbeschermde seks te testen, of vanaf de dag waarop je menstruatie zou moeten beginnen. http://www.clearblue.com/nl/algemene-vragen-over-zwangerschapstesten.php#1 En die test hoeft niet van Clearblue te zijn, die heb je bij het Kruidvat of de Apotheek ook goedkoper.

Dat verschilt per persoon, er zijn vrouwen die pas na maanden erachter komen dat zij zwanger zijn, worden gewoon ongesteld bijv. Ik ken ook mensen die al heel vroeg wisten dat zij zwanger was, dat was een gevoel. Wat dat precies is kan ik niet zeggen daar ik nooit zwanger ben geweest.

Wat zijn de eerste signalen bij een zwangerschap? Indien je er naar informeert, blijken de meeste vrouwen de eerste signalen gedurende een zwangerschap te herkennen, tenminste als ze al eerder een zwangerschap hebben gehad. Sommige vrouwen herkennen het moment waarop de ovulatie begint, terwijl anderen niet weten of en wanneer ze een eisprong hebben gehad.

Bronnen:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwange...

bij mijn 2e zwangerschap merkte ik het al met een paar weken al.. voelde een soort zwaar gevoel onder in mn buik en had erg gevoelige borsten..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100