is normaal dat menstruatie uit blijft n morningafterpil?

mijn laatste menstruatie is begonnen op 4 nov einde 7nov
gemeenschap gehad op 9 nov condoom gescheurt
11nov map gehad (kon niet eerder)
laatste week van nov beetje bloed verloren ma was weinig
dec niets gekomen
5dec zwangerschaptest gedaan negatief
week later weer 1 gedaan en weer niet zwanger
was nu dat beetje bloed me menstruatie ? of wat kan anders zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan heel goed zijn dat je lichaam flink ' in de war' is van de morning after pil, want dat is een flinke hoeveelheid hormonen die je binnen krijgt. Het kan wel even duren voor je menstruatie weer op orde is.
Je hebt de morning after pil wel vrij laat ingenomen, daarom raad ik je aan even langs de huisarts te gaan.
'Kon niet eerder' is wel vreemd als je bedenkt wat er 9 maanden later van kan komen, artsen zijn 24/7 bereikbaar.
Bespreek met je huisarts gelijk de mogelijkheden om niet zwanger te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ja was nog binnen 72 uur ik kon hem zelf niet ophalen en me vriend vergat het vandaar de vrijdags
dus werking was nog iets van 58 procent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ma goed dat doet er niet toe waarom en hoe
ma bedankt voor je antw na negatieve tesen zou je zeggen dan ben je niet zwanger en de beide testen kan je a in vroege stadium doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal nooit de verantwoording willen nemen om hier te antwoorden dat je niet zwanger bent, want, hoe klein ook, de kans bestaat. Vandaar dat ik adviseer naar de huisarts te gaan om zekerheid te krijgen.
en het lijkt mij verstandig om eventueel voor de anticonceptie pil te kiezen om iets dergelijks in de toekomst te voorkomen.
De morning after pil is echt een noodmaatregel.