Ben ik zwanger?

Ik heb vanmorgen getest met romed cassette zwangerschapstest.
De testlijn is niet even donker als de controle lijn.
Die begint namelijk donker en worden naar beneden toe licht rose.
Ben ik zwanger?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Die hoeft ook niet even donker te zijn.
Een streepje is een streepje en dan ben je waarschijnlijk zwanger.
Misschien ben je vroeg met testen en zit er nog weinig HCG in je urine.
Waardoor het streepje wat lichter is.
Over een paar dagen zou ik even weer testen als ik jou was
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zou aan het begin van een zwangerschap kunnen zitten, als er in de testzone een licht gekleurde lijn is:

http://www.geboortewinkel.nl/images/PT-DIP%20Nederlands.pdf

Neg atief (niet zwang er ):
Als er een roze lijn versc hijnt in de cont role z one (C) en
niet op de tes tzone (T ) is er geen HCG aanget roffen en is
er geen s prak e v an een zwangerschap.
Posi tief (zwanger )
Als er twee roz e lijnen versc hijnen (één in de testzone (T )
en één i n de cont rol ezone (C) is de test positief en is er
sprake v an een zw angerschap. In het geval van een
positief resutl aat zijn de lijnen van dez elfde kleursterkte.
Bij een gevorderde zw angerschap zal de tes tlijn
donkerder zij n dan de c ontrolelijn, vanw ege een hogere
conc entrati e HCG. Als de lijn in de testzone erg zwak van
kleur is, herhaal dan de tes t na 48 uur nogmaals met een
nieuwe testst rip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof dat bij romed allebei de lijntjes even donker moeten zijn als je zwanger bent. Om zeker te zijn zou ik een ander merk kopen. Romed schijnt niet zo goed uit de test te komen..
succes!