wat is de meest orginele manier om je man te bedanken voor de steun en het vele geduld tijdens je zwangerschap?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Déjà vu..

Antwoorden (7)

Erm, een leuk kindje misschien?

En niet vergeten dat de vrouw in de weken na de zwangerschap nog onder invloed van hormonen minder slaap nodig heeft dan de man, dus niet steeds de man er 's nachts uitsturen of eerlijk willen delen. De man mist die extra homonale input namelijk en heeft het dus (afgezien van eventueel opspelend lichamelijk leed opgelopen tijdens de bevalling) zwaarder dan de vrouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beloven dat je hem voor altijd trouw zal blijven.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooropgesteld of deze -en voorgaande tegenovergestelde vraag die ik vandaag hier ook tegenkwam- echt nodig is, (want je wilt het toch normaal gesproken allebei en dat is geven en nemen), zou je nog kunnen overwegen om het namens jullie kindje te doen.

Bijvoorbeeld een ingelijst voetafdrukje van de kleine met een bijschrift: "Lieve papa, dank je wel voor de steun die je mama hebt gegeven in de tijd dat ik nog in haar buik zat, en in de periode erna. Hierdoor weet ik dat ik gewenst en geliefd ben door jullie allebei. Kusje *naam baby*.

Wanneer je het echt man-vrouw wilt houden dan zou je ter zijner tijd -wanneer je de baby aan een oppas over kan laten- een lekker verassings-etentje kunnen plannen/reserveren voor jullie allebei als dankjewel voor zijn steun.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als eerste zou ik zeggen.
Vertel het hem. Een compliment is 100 keer meer waard dan een kadoo.

Mijn vrouw heeft het erg slecht gehad tijdrns de bevalling en de operatie erna.
Ze heeft mij werkelijk elk nieuw scheldwoord in Nederland laten horen. Zoveel pijn had ze.

En dan gaat ze mij bedanken voor mijn begrip......
Ze heeft me bedankt met de 2 mooiste kinderen van de wereld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha ik heb m meegenomen naar een racecircuit in zandvoort,niet voor het geduld ofzo maar lekker weer wat samen doen nu het weer mocht maar wel naar zijn interresse gericht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga iets samen doen zoals je voor die deed ook deed, het gevoel dat hij ook belangrijk is want nu draait alles om de kleine. Ga lekker uit eten, bioscoop. Origineel is erg leuk maar het belangrijkste is tijd voor elkaar, en blijf praten en niet de hele avond over de kleine.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg hem dat het niet alleen genetisch, maar ook vanwege de inspanning is dat het een kind van jullie tweeen is.