Ga naar je huisarts, die kan je doorverwijzen naar een ziekenhuis of sperma bank.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik besef dat dit geen direct antwoord is op je vraag omdat je naar media vraagt, maar via de huisarts lijkt mij de beste weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, ik zoek geen ziekenhuis of spermabank, omdat mijn zaadcellen niet tegen invriezen blijken te kunnen. Vandaar dat ik zal moeten met wensmoeders in contact zien te komen die zelfinseminatie willen doen.
De meeste vrouwen die een kind willen van een spermadonor zullen toch echt wel voor een spermabank kiezen, waar alles goed gecontroleerd wordt.
Als sperma niet geschikt is voor invriezen,
is het dan wel geschikt om te bevruchten?
Ik zou mijn twijfels hebben, als vrouw.

Op sites als www.bam-mam.nl , een website voor de bewust alleenstaande moeder, valt te lezen: ’Aangeboden: spermadonor (37). Relationele situatie: single. Beweegreden: kinderwens.’ De bam-mam is aangewezen op een donor, die ze vindt in de eigen kennissenkring, op internet of via een van de circa tien zaadbanken in Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt eens rondkijken op www.stilverlangen.nl. daar mag je geen rechtstreeks oproepje plaatsen, maar je kunt er wel mensen leren kennen die ook donor zijn geweest of die meer ervaringen hebben en wellicht zelfs mensen die op zoek zijn. Ook kun je kijken op www.meerdangewenst.nl en www.freya.nl. Die laatste doet weer geen bemiddeling, maar er staat wel veel informatie.