Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Ga naar je huisarts, die kan je doorverwijzen naar een ziekenhuis of sperma bank.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik besef dat dit geen direct antwoord is op je vraag omdat je naar media vraagt, maar via de huisarts lijkt mij de beste weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, ik zoek geen ziekenhuis of spermabank, omdat mijn zaadcellen niet tegen invriezen blijken te kunnen. Vandaar dat ik zal moeten met wensmoeders in contact zien te komen die zelfinseminatie willen doen.
De meeste vrouwen die een kind willen van een spermadonor zullen toch echt wel voor een spermabank kiezen, waar alles goed gecontroleerd wordt.
Als sperma niet geschikt is voor invriezen,
is het dan wel geschikt om te bevruchten?
Ik zou mijn twijfels hebben, als vrouw.


Op sites als www.bam-mam.nl , een website voor de bewust alleenstaande moeder, valt te lezen: ’Aangeboden: spermadonor (37). Relationele situatie: single. Beweegreden: kinderwens.’ De bam-mam is aangewezen op een donor, die ze vindt in de eigen kennissenkring, op internet of via een van de circa tien zaadbanken in Nederland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt eens rondkijken op www.stilverlangen.nl. daar mag je geen rechtstreeks oproepje plaatsen, maar je kunt er wel mensen leren kennen die ook donor zijn geweest of die meer ervaringen hebben en wellicht zelfs mensen die op zoek zijn. Ook kun je kijken op www.meerdangewenst.nl en www.freya.nl. Die laatste doet weer geen bemiddeling, maar er staat wel veel informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding