hoe noemde raoul heertje zijn ongeboren dochter?

In het boek het mooiste embryo van het heelal noemt Raoul zijn ongeboren dochter een bepaalde (grappige) naam, en ik kan er niet meer opkomen. Ik heb het boek verkocht, en online kan ik er niks over vinden. Wie kan me hiermee helpen? Ik lig er al de hele week mee te stoeien.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Knurkie

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij bol.com het inkijkexemplaar ingekeken, eerste regel van de tekst :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat was m,bedankt voor jullie antwoord