ik ben 25 weken zwanger en ik voel mijn kindje niet in mijn buik het beweegt niet ik vindt het maar eng moet ik nu naar de dokter of niet?

mijn kindje voel ik niet in mijn buik
het is sinds vandaag ben vorige week nog naar het zieken huis geweest en dat was allemaal goed en toen voel de ik het ook maar nu niet

Weet jij het antwoord?

/2500

ik weet niet of het werkt,heb het bij mijn zwangerschappen nooit uitgeprobeerd. Schijn eens met een fel lampje,dus op je buik houden,het schijnt dat baby's daar op reageren,het prikkelt ze om te bewegen. Verder denk ik niet dat je je zo snel druk moet maken,1 dag bewegen ze meer als anders,misschien gisteren of vannacht meer bewogen ? Ze hebben ook rustige momenten dat weinig bewegen ,maar dan veel groeien. Sterkte,probeer zelf wat rust te nemen,jij en je baby hebben het alletwee niet goed als je in stress leeft.

Ik voelde mijn dochtertje pas de laatste maand ze was gewoon een rustig kind ( nu niet meer ) en mijn placenta zat aan de voorkant van mijn buik... Volgens mij niets om zorgen over te maken, zolang de echo en onderzoeken goed zijn

Gewoon even bellen of je langs kunt komen. Meten is weten!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100