zwanger van toilet?

Ik heb een beetje sperma gemorst op het toilet en daarna 2x met wc papier afgeveegd en 1x met een vochtig doekje. Kan iemand met een spiraaltje zwanger worden van eventueel achtergebleven sperma ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waarom mors je sperma op het toilet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@raamklaza: wat denk je nu zelf? ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om op je vraag terug te komen... Nee er is nog nooit iemand zwanger gemaakt door een toilet.

Het beste antwoord

nee maak je niet druk. met een spiraaltje gaat het niet lukken, en zonder ook niet. op geen enkele manier.

wel weer gewoon afvegen bij de volgende knoeibeurt, gewoon omdat het hygiënisch is dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+!
Yep!helemaal goed.
Achterhaalde flauwekul waar veel meiden (vroeger?) bang mee werden gemaakt!^_^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank u allen! :)
Kristal
12 jaar geleden
precies Euc. +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank dank :) zonder spiraaltje en zonder afwegen ZOU het wel kunnen áls de vrouw zichzelf op een vreemde wijze op de wc bril parkeert. (zie link in antwoord hierboven) maar met spiraal en poetsgedrag van de vraagsteller... no way :)

Andere antwoorden (4)

Nee dit kan niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Zaadcellen gaan vrijwel direct dood in de lucht.

Toegevoegd na 15 minuten:
En al helemaal, een vrouw gaat niet met haar vagina op de bril zitten maar boven het gat.

En aangezien het is weggehaald met een vochtig doekje is de kans al helemaal nihil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kán wel! Theoretisch gezien.

Maar sperma heeft buiten een levensduur van ongeveer 5 minuten. Dus het "slachtoffer" moet wel heel snel op de wc gaan zitten, en nog scheef ook ;)

Oh en ik heb er in tegenstelling tot bovenstaande mensen wél een bronvermelding bij :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zit jij te vissen naar die 10 punten ofzo?
leuk hoor die bronvermelding, maar de antwoorden boven je kloppen ook gewoon.
de kans dat hier iemand zwanger van wordt, kun je gerust 0 noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vissen naar 10 punten, laat me niet lachen :P
Wil je mijn 2004 punten hebben? Dan bij deze een oproep aan de moderators: gaarne mijn 2004 punten overdragen aan gonzo!
En zolang er een theoretische kans bestaat, is de kans niet 0. Het antwoord is dus dat het wél kan. Dus ga maar vast kinderbijslag aanvragen jongens! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe jij denkt dat een vrouw plast,maar dat is echt niet op de bril dus je antwoord klopt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weer bewijs dat op Wikipedia heel veel foute info staat.
Dat is dus ( weer) een pagina die verwijderd moet/gaat worden.
Niet altijd een betrouwbare bron.
De vraag gaat nb over een fabeltje dat al lang achterhaalt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry maar dit klopt langs geen kanten. -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Karena: Ten eerste staat er op die pagina alleen maar dat zaad in de open lucht 5 minuten kan overleven, niet dat je via een wc bril zwanger kan worden. @Maria: Ik zeg toch ook dat ze "scheef" moet gaan zitten. Om definitief de discussie te beeindigen: theoretisch zou het moeten kunnen, inderdaad als je heel veel pech hebt, en als de vrouw heel erg haar best doet.
Praktisch gezien kan het dus effectief NIET. Zo iedereen blij? Fijn, ga ik even koffie bijvullen :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mbt mijn vraag, als een vrouw plast is urine zowiso te zuur voor de sperma toch ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Grim: idd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je dus wel een punt:theoretisch kan het wel,in de
Praktijk niet.
Eigenlijk is je antwoord dus niet echt fout,maar de vraag is of je zwanger kan worden op die manier, en dat is toch niet het geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zou een vrouw eerst over een pleebril heen moeten plassen om er vervolgens scheef op te gaan zitten???
zaad lekker op een wc bril is niet hygi, maar dát helemaal niet natuurlijk. het is algemeen bekend dat die kikkervisjes buiten het lichaam in leven kunnen blijven voor een bepaalde tijd. maar als er 2 keer een wc papiertje overheen gaat en dan nog een vochtig doekje hoef je echt nog geen luiers in de slaan. bovendien heeft de vrouw waar het over gaat een spiraaltje en is de kans op een winnend staatslot dus echt groter dan een zwangerschap. +1 J0ve, misschien kom je toch nog aan de 10 punten die volgens een ander oh zo gewild zijn :OP
proost alvast (de koffie)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het meisje geen spiraaltje had zou het in theorie, als ze erg scheef op de bril zit, erg snel is en het niet zo grondig afgeveegd was, wel kunnen.... Buiten dat vind ik de opmerking van Gonzo over die punten erg raar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah kijk, het kan dus wel degelijk zin hebben om je standpunt even flink te verdedigen. Proost terug!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
óók daarom moeten die mannen gewoon de BRIL OMHOOG DOEN!!!! (gniffel gniffel)
Onmogelijk.