De morning afterpil wat houd het precies in?

De morning afterpil helpt het binnen 24 uur als ik het gebruik? Wat zijn de gevolgen na dat ik het pil heb gebruikt? En kan ik het overal krijgen want ben nu namelijk in Turkije?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K
Kimath
12 jaar geleden
http://www.anticonceptie-online.nl/morningafter.htm

Antwoorden (2)

in een aphotheek zou je het ook in Turkije gewoon moeten kunnen krijgen, zekker in een toeristengebied.
Maar een morningafterpil zorgt gewoon voor veel hormonen in je lichaam waardoor de eicel+zaadcel niet kunnen uitgroeien tot een kind zoals de meeste mensen dat kennen.

Toegevoegd na 7 minuten:
de morning afterpil is trouwens geen garantie!!
77 procent betrouwbaarheid heeft het over het algemeen binnen 24 uur (zie ook bron)
merk je dat je toch zwanger blijkt te zijn binnen 4 dagen dan kan je ook nog een spiraaltje laten plaatsen, maar dit is een beslissing die je natuurlijk zelf moet nemen

in de bron staat trouwens veel meer mss nuttige informatie voor je

succes, en hopelijk loopt het af zoals jij wilt!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou de laatste 6 woorden vervangen door "maar wordt afgestoten".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uit de vraag blijkt niet dat er coïtus is geweest...
...misschien is er gewoon coïtus gepland kunnen worden
of het is gewoon uit belangstelling
daarom heb ik mijn vraag gewoon een nette afsluiting gegeven
Je bent in een vreemd land. Neem niet zomaar medicijnen die je niets zeggen (je kunt vast geen Turkse etiketjes lezen). Vraag de reisleid(st)er waar je moet zijn voor betrouwbare medicatie of bel even naar het reisbureau of zij goede informatie kunnen optrommelen.

Hou er rekening mee dat een morning-afterpil je best even misselijk en gevoelig in de buik kan laten voelen. Plan dus even een dag geen wilde tripjes.

Succes meid!