ik slik de pil weer sins gister en heb sex gehad met me vriend alleen ik ben nog wel een beetje ongesteld, het was onveilig kan ik nu zwanger zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Kimath
12 jaar geleden
Als je net begint met de pil, kun je het beste de eerste maand met condoom doen. Het duurt even voordat het werkt.
Of bedoel je dat je na je stopweek weer bent begonnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben na de stopweek weer begonnen.

Antwoorden (2)

niets aan de hand hoor.
tijdens je menstruatie is het ook gewoon veilig.
Ook die week die je niet slikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraag is niet helemaal duidelijk. Heb je een stopweek gehad, na het gebruik van je pil en ben je gisteren met een nieuwe strip begonnen? Dan is er niets aan de hand.

Heb je enige tijd de pil niet meer gebruikt, en ben je na ongesteld te zijn geweest (of nog een beetje te zijn) weer begonnen met de pil, dan bestaat er inderdaad een kleine kans dat je zwanger bent.