Je kan hierover best informatie vragen aan je huisarts of gynecoloog. Je moet in ieder geval zeker veel rusten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je dit weet (2,6cm) omdat je onder begeleiding bent van een verloskundige/gynaecoloog...

Mocht je overdonderd door het gesprek waarin je dit is medegedeeld toch nog met vragen zitten, bel ze dan gewoon nog een keer op en maak een afspraak.

Of neem contact op met je huisarts en zeg dat je er toch nog niet gerust op bent en nog een keertje een duidelijke uitleg wilt over de mogelijke gevolgen/ gevaren van de 2,6 cm van de baarmoederhals en wat te doen of wat te laten....

Gewoon vragen en volhouden tot je gerustgesteld bent... onnodige stress is ook niet goed namelijk..

Succes!