Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

steeds misselijk als ik wat eet wat kan dit zijn?

steeds als ik iets eet word ik flink misselijk.
Zelfs als ik wat drink.
Ik ben 21 en ja 2 weken geleden kan er wel iets zijn gebeurd waardoor ik maybe wel in verwachting kan zijn.
Maarja in principe was me pil safe alleen diarree na 10 uur toen ik pil in had genomen dus volgens boekje moet hij ''safe'' zijn.
Kan het zijn dat ik in verwachting ben of kan dit door andere dingen komen alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heeft wss met het weer te maken,heel veel mensen hoor je erover.
Zelf heb ik er ook last van.
Heel vervelend is het idd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mocht je zwanger zijn geraakt twee weken geleden dan is het niet waarschijnlijk dat je nu al misselijk bent.
Meestal begint de misselijkheid door zwangerschap pas na een week of zes als gevolg van de toename van een bepaald hormoon (weet de naam even niet...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je overtijd bent kun je een zwangerschaptest doen, dan weet je zeker of je wel/niet zwanger bent. Misselijkheid kunnen diverse oorzaken hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten dus zwangerschap kan het ook een prikkelbare dikke darm zijn of andere oorzaken. Of ook wel een stapeling van stress, waarbij je zelfs wel in een virtuele cirkel bent beland. Dat je dus al weet dat je misselijk gaat worden dat je bang bent om zelfs te eten.
Ga naar de huisarts!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
Een vicieuze cirkel heet dat, geen virtuele.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding