hoe krijg je zo snel mogelijk lang haar?

Ik bedoel dan geen extensions.

Is daar bijvoorbeeld een product voor die je haar sneller laat groeien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik heb thuis een soort vet het heet "pine tar super grow conditcioner",
Je kunt het kopen bij de Surinaamse toko's/winkels

Je haar groeit er wel van :D

Toegevoeg na 1 minuut:
Ik heb van dat Surinaams kroese haar, maar ik denk dat het ook bij jou zal werken ;)
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Nee, gewoon wachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen.
Geduld oefenen,haren groeien 1cm p/m
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou gewoon wachten, of een pruik..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezond eten, veel fruit en veel vitamine b
Maar het zal niet inneens 10 cm per dag groeien.
Je zal toch een tijdje moeten wachten voor het lang is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar is geen product voor. Gezond eten, je haar goed verzorgen en zon. In de zomermaanden groeit je haar sneller dan in de winter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, gezond eten, vitamineD groente, fruit.
En haar bestaat uit eiwitten, dus zorg dat je genoeg binnenkrijgt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
houd een gezond voedingspatroon aan en verzorg je haar goed.

Je haar groeit gemiddeld zo'n 15cm per jaar, deze snelheid neemt af naarmate je ouder wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vitamine B en gezond eten werkt tegen het ietsje versneller van de haargroei. Verder is het een kwestie van wachten. Wat ik veel hoor, is dat je om de 6 weken je dode puntjes eraf moet laten knippen. Wat je dan krijgt, is dat elke keer als je haar een stukje gegroeid is, je eigenlijk het stukje dat gegroeid is, er weer af knipt. Zorg dat je haar gezond is, dus gebruik niet te vaak warme apparaten, als het echt nodig is, gebruik dan iets wat bescherm tegen hitte.

In de bron zijn nog haartips van een Beauty goeroe! Ze is erg goed én Nederlands.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet losdragen, dan beschadigd het haar minder en breekt niet zo snel af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb haar tot op mijn middel.
Het duurt jaren voor het zo lang is hoor!
Ik voorzorg mijn haar goed:haarmaskers,dode punten afknippen en 's nachts
in een vlecht om haarbreuken te voorkomen.
Wat heel goed is voor je haargroei is vitamine B.
Je zou gewoon een potje kunnen kopen bij bijv. Het Kruidvat.
Wondermiddelen om je haar sneller te laten groeien bestaan niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tijdens het haren wassen of gewoon tussendoor je hoofdhuid goed masseren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijke manier: geen troep in je haar, elke 3 maanden/halfjaar punten
Doe als het even kan elke zes weken henna erin ( bij blond haar is dat niet altijd even handig, meer geschikt voor donker haar)
Tai Chi. Sinds ik dat ben gaan doen is het sneller gaan groeien. ik schat dat het nu een halve cm per maand sneller groeit dan voorheen.

Toegevoegd na 2 minuten:
die vlecht van twee antwoorden hierboven is trouwens ook een goed idee. thnx! En gezond eten is natuurlijk ook een hele goeie. Misschien zijn er nog voedingsmiddelen die invloed hebben specifiek op de gezondheid van je haar... In het antwoord op een vraag aan iemand anders heb ik wat natuurlijke dingen omschreven om voor je haar te gebruiken.