Kun je een Vuvuzela gebruiken om naar de hartslag van een ongeboren kind te luisteren?

Een vuvuzela lijkt nogal op zo'n toeter die door de verloskundige gebruikt wordt om naar de hartslag te luisteren. Dit lijkt mij een grappig hergebruik van al die oranje toeters die nu ergens op zolder liggen. Werkt dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas op, misschien klinkt het wel irritant! Het is en blijft tenslotte een Vuvuzela

Het beste antwoord

Ik heb het ooit met een leeg wc rolletje gedaan en dat werkte ook. Er was toen nog geen vuvuzela in Nederland, volgens mij. Maar het principe is dat je een soort toeter vorm hebt en dat is een vuvuzela ook, alleen wel wat langer, dus je kunt het wellicht proberen. Misschien dat de lengte van de vuvuzela een probleem is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk niet dat heel veel mensen dit al gedaan hebben, dus je kunt het het beste zelf eens proberen. Ik denk dat het nog eens kan werken ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het principe is hetzelfde, denk ik.
Niet per ongeluk op blazen, denk ik.

Lijkt mij wel handig als je bijvoorbeeld een stinkend persoon naar je ongeboren kind wil laten luisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom een stinkend persoon?
Mits je een beetje afstand neemt, moet dat te doen zijn. Maar die afstand schept de vuvu...dinges per definitie al.