Ik ben nu 13 weken zwanger en heb wat bruinig slijmverlies vlak voor de ontlasting. Wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (5)

Geen idee, maar ik zou met dit soort zaken altijd naar de dokter gaan. Hier kunnen mensen alleen maar gokken en gissen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@PSV: Ik vind het altijd gevaarlijk als mensen medische zaken hier gaan vragen. Beter dat ze hun huisarst raadplegen. Vandaar mijn antwoord. De vervoeging van vragen is trouwens: Gevraagd...
ik heb dat ook gehad maar weet niet meer in de hoeveelste week. toen zeiden ze dat het waarschijnlijk het innestelen was in de baarmoederwand of wat "oud bloed". ze konden niets doen op dat moment. je kan altijd je huisarts of verloskundige bellen hoor als je je ongerust maakt. kunnen ze misschien echo maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die bruine kleur duidt waarschijnlijk op een beetje oud bloed. Ik zou er mee naar een dokter of verloskundige als ik jou was
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dat ook gehad tijdens die weken, en stonk ook wel een beetje, het bleek gewoon een soort van afscheiding te zijn, ik zal wel een inlegkruisje gebruiken, het gaat nml nogal slecht uit je ondergoed.... en als je het niet vertrouwd dan overleg je toch met je verloskundige...

grt

Oja van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, voor je het weet is het zo ver.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is inderdaad wat oud bloed en kan geen kwaad, maar zoals ook al eerder vermeld mensen hier gokken maar wat, wij kunnen het namelijk niet zien en ruiken door het beeldscherm heen dus zou ik als ik jou was toch even de verloskundige erover bellen, het kan voor haar ook belangrijk zijn om die informatie te hebben, mocht er nu later in de zwangerschap wat mis gaan (ik hoop het niet maar je weet maar nooit) dan weten ze in iedergeval dat je dit ook hebt gehad en kunnen ze we misschien nog was uithalen.

van harte gefeliciteerd met de zwangerschap, en succes verder