ik ben nu 3 maanden en 2 weken zwanger. ik voelde al van de derde maand dat de baby bewoog in mijn buik en nu al vijf dagen niet meer?

ik ben bang dat mijn babytje niet meer leeft ik ben nu heel ongerust en soms heb ik steken in mijn buik van onder.
Ik wou weten hoelang duurt het dat de baby in mijn lichaam blijft en voor ik een teken krijg zou de baby niet meer leven. Aub help mij ik ben heel ongerust is dat normaal ik voel niets meer al 5 dagen hij beweegt niet meer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Met alle respect, maar als je je zo zorgen zou maken, waarom ga je dan niet direct naar de dokter ipv je vraag eerst hier te stellen.

Bel je verloskundige even. Daar is ze voor. En ja, als je je dit soort zorgen maakt, kun je ook op zondag bellen. Toegevoegd na 2 minuten: Overigens is drie maanden wel héél vroeg om je kindje al te voelen. Met alle respect: weet je zeker dat het niet je darmen waren?

van harte gefeliciteerd mams!!! spannend he allemaal! maar maak je geen zorgen. je bent iemand die vroeg 'leven' voelt. je kindje heeft nu een hele riante ruimte in je baarmoeder. je kan het dus voelen als het net goed ligt om een teken van leven te geven. maar omdat er nog zoveel ruimte is kan het kindje alle kanten op. bovendien zijn de dreumesen al heel jong bewegelijk (bereid je maar voor :) maar nog niet zo sterk om bij elke beweging te laten voelen dat ze er zijn. het word vanzelf krapper, je kindje vanzelf sterker, en dan zal heeeel duidelijk zijn wanneer het je als bezorgde moeder laat blijken dat het er is :) mams, maak je geen zorgen hoor. geniet er van wanneer je wel wat voelt (de meesten voelen pas veel later iets!) het komt allemaal goed!!!! een hele voorspoedige zwangerschap, zonder onnodige zorgen gewenst!

Verloskundige bellen. Ben je niet gerust op haar reactie, met man/vriend naar centrale dokterspost. Of naar 1e hulp van ziekenhuis. Zij kunnen een echo maken en je, naar we hopen, gerust stellen.

bel je verloskundige. zodra je hebt gevoeld dat je baby beweegt, moet je het altijd goed bijhouden.

Verspil geen tijd met hier op g.V op een antwoord te wachten, maar maak direct een afspraak met diegene die jou onder controle heeft, of dat nu een verloskundige is of de huisarts maar ga daar heen. Veel succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100