Wat is een leuk alternatief voor beschuit met muisjes als er een kindje is geboren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Geboorte traktatie, cakejes met muisjes.

Benodigdheden:
cakejes (ah euro shopper)
boter en muisjes en cocktailprikkers

Beschrijving:
Besmeer cakjes met boter en druk ze in de muisjes.
Aan het prikkertje maak je een vlaggetje met eigen tekst en prik deze in de cake.
Makkelijk en leuk als traktatie bij geboorte.

Op onderstaande link staan nog veel meer leuke originele traktaties.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.party-kids.nl/themas.asp?intCategorie=5&intThemas=16
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Doopsuikers, zoals de Vlamingen doen. Google er maar eens op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt vaak bij de bakker van die chocolaatjes met de gekleurde muisjes erop...Ook erg leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lange vingers met muisjes, zeker voor kinderen makkelijker te eten dan de beschuiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zakje of doosje met een paar pepermunt dragees, gesloten met een strikje. Blauwe dragees en een blauw strikje voor een jongetje. Roze voor een meisje. En voor een gemengde tweeling natuurlijk beide kleuren!

Toegevoegd na 7 minuten:
Of amandelbonen, die bestaan ook in diverse kleuren.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Als je zoals ik een hekel aan anijsmuizen hebt kun je ook minicakejes maken b.v. als deze kuikentjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slagroomsoesjes door gesmolten witte of gewone chocolade halen en dan de soesjes door de muisjes heen halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bak een taart met de naam en 'kleur (roze/blauw)' van het kindje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij m&m's kun je online m&m's bestellen met de naam van je kindje in de gewenste kleur! Op zich best prijzig maar wel origineel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een lange vinger en puntje in de boter dan de kleur muisjes erop van die je wil kan ook met een kaneelstengel